BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Letra original e tradução da música:Hey Now

Original

Hey Now! Hey Now!
Hey Now! Hey Now!

Have you ever seen such a beautiful night
I could almost kiss the stars for shining so bright
When I see your smiles I go
Oh oh oh
I will never want to miss this
'Cause in my heart I know what is this

Chorus
Hey Now! Hey Now!
This is what dreams are made of
Hey Now! Hey Now!
This is what dreams are made of
I've got somewhere I belong
I've got somebody to love
This is what dreams are made of
(This is what dreams are made of)

Have you ever wonder what life is about
You could search the world and never figured out
You don't have to sail the ocean, no no no
Hapiness is no mistery, here and now
Is you and me and

Chorus
Hey Now! Hey Now!
This is what dreams are made of
Hey Now! Hey Now!
This is what dreams are made of
I've got somewhere I belong
I've got somebody to love
This is what dreams are made of

Open your eyes
This is what dreams are made of
Shout to the sky
This is what dreams are made of
When I see you smile I go
Oh oh oh
Yesterday my life was darler
Now is everything technicolor

Chorus
Hey Now! Hey Now!
This is what dreams are made of
Hey Now! Hey Now!
This is what dreams are made of
I've got somewhere I belong
I've got somebody to love
This is what dreams, dreams,
This is what dreams are made of

Hey Now! Hey Now! Hey Now!
This is what dreams
This is what dreams
What dreams are made of




Tradução

Você aí, você aí
Você aí, você aí

Você já viu uma noite tão bonita?
Eu beijaria as estrelas por brilharem tanto
Quando eu vejo você sorrir e eu vou oh oh oh
Eu nunca ia querer perder isso
Porque no meu coração eu sei o que é isso

Você aí, você aí
É disso que os sonhos são feitos
Você aí, você aí
É disso que os sonhos são feitos
Eu tenho um lugar a qual pertenço
Tenho alguém pra amar
É disso que os sonhos são feitos

Você já pensou no sentido da vida?
Você pode procurar no mundo inteiro e nunca encontrar
Você não precisa navegar todos os oceanos Não, não, não
A felicidade não é um mistério
Está aqui e agora sou eu e você

Você aí, você aí
É disso que os sonhos são feitos
Você aí, você aí
É disso que os sonhos são feitos
Eu tenho um lugar a qual pertenço
Tenho alguém pra amar
É disso que os sonhos são feitos

Nenhum comentário:

Postar um comentário